onsdag den 25. november 2009

en mille, en mille, en mille

Vil bare lige bringe et lækkert link sådan en stille og rolig onsdag aften.. Vi kender alle "A millie" og man er jo ikke en real rockstar før man har rappet og rimet lidt henover dét beat.. Lil Wayne, Snoop Dogg, Ne-Yo, alle de hårde hip-hop-drenge har gjort.. og nu NIK & JAY! Jeg taler selvfølgelig om.. En mille! I kender den forhåbentlig allerede, hvis ikke så tjek den ud..



Jeg ruller op til clubben med hele mit entourage, hvor pigerne står i kø, for at ryst deres ass. Jeg så Rafi Rafi, det latterligt. Jeg er så ung at de 15 årige tøser stadig skriger,og så voksen at de spiller vores tracks på P4. Til de små bitches, der snakker om de vil smadre mig: 61 13 01 48 i ringer bare. Jeg ryger den kush, på mit tag nede på Vesterbro,underholder 50000, hvad gør du? Nexus laver 1 mille der,2 mille, 3 mille, 4 mille mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar